جامــعه توحــیدی

پیرمان گفت که جنگ است، قلم بردارید...

جامــعه توحــیدی

پیرمان گفت که جنگ است، قلم بردارید...

هو البصیر


در طول تاریخ، اسلام و جامعه اسلامی مورد آماج حملات دشمن قرار داشته و همواره در پی اضمحلال و نابودی آن بوده اند؛ اما به شهادت تاریخ، جامعه اسلامی هیچ گاه ضربه‌ی کاری از دشمنان خارجی نخورده و همواره از درون آسیب پذیر بوده و از جبهه درونی ضربه خورده است.جبهه ای که در زیر پرچم نامرئی نفاق گرد آمده و شاخصه های اصلی آنان عبارتند از: دنیاطلبی، تحجّر،اشرافی‌گری و قدرت طلبی.

جبهه ای که همواره هدف‌اش، وسیله‌اش را توجیه کرده و از هر عملی برای رسیدن به مقاصدش بهره جسته؛ حتی اتحاد با دشمن!

چندی است در کشور با روی کار آمدن دولت جدید، جبهه نفاق قوت گرفته و در حال...


چندی است در کشور با روی کار آمدن دولت جدید، جبهه نفاق قوت گرفته و در حال استحاله انقلاب اسلامی و ایجاد انحراف در آرمانها و اهداف آن است؛ غافل و جاهل از اینکه انقلاب اسلامی حقیقتی است جاودان و عهدیست مستحکم که شیعه در غدیر با اسلام  بسته است و چون در راستای اراده الهی است حقیقتی فناناپذیر است.

حال در شرایط کنونی که هجمه دشمنان خارجی قوت گرفته وسیاست های دولت جدید آنها را به طمع انداخته، همنوایی جبهه نفاق در ارکان مختلف حکومت با آنها بسیار قابل تامل و تفکر است!

بررسی بیانات ولایت در برخورد با این جریان در طی سالیان گذشته حکایت از ثبات رویه باطل آنان در فرصت های پیش رویشان داشته که مرور آنها را برای امروز ایجاب می نماید؛ امام خامنه ای در برخورد با این جریان در اوایل دهه هشتاد می فرمایند:

امروز عدّه‌ای متأسفانه کارشان این شده است که مرتّب دشمن را بزرگ و خود را کوچک کنند، عظمت دشمن را به رخ همه بکشند و دائماً بگویند ما نمیتوانیم! یعنی ما هم مثل خیلی از کشورها و دولتها باید برویم در هاضمه استکبار جهانی هضم شویم! اینها اشتباه میکنند؛ خودشان ضعیف و از درون پوکند یا پوک بودند یا پوک شدند لذّتهای دنیا آنها را پوک کرده است؛ دنیاطلبی آنها را بی ارزش و بی هویّت کرده است؛ بنابراین خیال میکنند همه مثل آنهایند. نخیر؛ این ملت توانا و امیدوار است؛ بیخود دل ملت را نلرزانند و مرتب نگویند ما نمیتوانیم و قدرت حرکت نداریم. چرا، این ملت قدرت حرکت دارد؛ این ملت اسلام دارد؛ این ملت ابزار و وسیله بسیار مؤثّر ایمان را دارد؛ این ملت اتّحاد حقیقی و قلبی خود را با مسؤولان کشور دارد. این رشته اتّحاد مقدّسی که با پیوندهای ایمان و عاطفه محکم شده است، در کمتر جایی از دنیا شبیه اش میشود پیدا کرد. ( بیانات در دیدار جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا،1381)

همچنین ایشان در تبیین ماهیت رفتار جریان نفاق در مقابل دشمنان انقلاب میفرمایند:

عدّه‌ای با دستشان به پای خود رشته‌هایی را میبندند و گره‌هایی را به وجود می‌آورند؛ خود را از قابلیت استفاده برای این ملت و آرمانهای او می اندازند و بعد هم اسلام و نظام اسلامی و احکام اسلامی را متّهم میکنند. ناجوانمردی از این بیشتر؟! بعضی در دلِ خود احساس ضعف میکنند، یا چشم‌غرّه‌های امریکا آنها را میترساند، یا وعده‌های امریکا و امثال امریکا دل ضعیف و ناتوانشان را به خود جذب میکند؛ لذا به سمت امریکا میکشند. آن‌گاه ملت و جوانان مؤمن و مدیران باایمان و باصفای کشور را متّهم میکنند که اینها نمیتوانند؛ بنابراین ناچاریم برویم تسلیم امریکا شویم!(همان)

امام خامنه ای در مساله هسته ای و رابطه با شیطان بزرگ که  امروز بزرگترین دغدغه این جریان است تصریح میکنند:

کسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛ یکی از این دو تاست. در حالی که دشمن این‌طور اخم میکند، این‌طور متکبّرانه حرف میزند، این‌طور به ملت ایران اهانت میکند، تصریح هم مینماید که میخواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند، عدّه‌ای در این‌جا ذلیلانه و زبونانه میگویند: چه کار کنیم؛ برویم، نرویم، نزدیک شویم، با آنها صحبت کنیم، در خواست کنیم، خواهش کنیم؟! این اهانت به غیرت و عزّت مردم ایران است؛ این نشانه بی غیرتی است؛ این سیاستمداری نیست. سعی میکنند رنگ و لعابی از فهم سیاسی به کار خود بدهند؛ نه، این درست ضدِّ فهم سیاسی است.

ملت ایران آرمانها و مقاصدی دارد که در دنیا هر کس به این مقاصد و نیز به ملت ایران احترام گذاشته و نظام جمهوری اسلامی را قبول کرده، ملت ایران در طول زمان با او مثل یک طرفِ برابر و مساوی وارد میدان مذاکره و معامله شده است. ما با شوروی هم ارتباطات داشتیم، با اروپا و همه دنیا هم ارتباطات داریم. مسأله امریکا این است که هویّت اسلامی و ملی ما را قبول ندارد و این را به زبان می آورد. چرا عدّه‌ای از مدّعیان سیاست و فهم، نمیفهمند؟! واقعاً جای تأسّف است. حکومتی که این‌طور صریحاً میگوید میخواهم علیه نظام اسلامی و خواستِ ملت ایران عمل کنم و برای براندازی این نظام بودجه میگذارد، ارتباط و مذاکره با آن، هم خیانت و هم حماقت است!(همان)

در شرایط کنونی که جبهه نفاق با همه ی قوا به صحنه آمده و بزرگترین حجاب در مقابل انقلاب اسلامی است، موثرترین سلاح در راستای شناخت و نابودی آن، تبیین و اشاعه ی تفکر توحیدی ولایت است؛ تفکری که جبهه نفاق سعی در تحریف و استحاله ی آن به نفع خود دارد، چراکه به خوبی می داند تا زمانیکه تفکر توحیدی ولایت در شریان های انقلاب اسلامی جریان دارد کاری از پیش نبرده و تمامی حربه هایش نقش بر آب خواهد بود...

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین(آل عمران،آیه54)

و خداوند در برابر مکر کفار و منافقان، تدبیر بزرگتر و مؤثرتری می اندیشد و او بهترین مکرکنندگان است.


هادی رحمانی
20تیرماه 94
  • آسمان

نظرات (۲)

  • شهریار صامت
  • اینکه این جا گفتین:
    موثرترین سلاح در راستای شناخت و نابودی آن، تبیین و اشاعه ی تفکر توحیدی ولایت است؛
    و تاز مانی که ما بهش چنگ میزنیم همچنان پابرجا هستیم..
    سلام داداش
    تشکر از مطلب خوبت...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام برادرم
    ممنون از محبتت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی